2011年3月30日 星期三

False lashes from http://www.kkcenterhk.com By SpookyNails

Maggie from http://www.kkcenterhk.com sent me an email, do I wan't some some false eyelashes for review. I said yes and she sent me some of their products. I recieved 5 types of lashes (2 pairs of each type). I sent to TheOleskaaa half of them (also one pair of each type) and she was amazed by them too! They are very soft, stripes are very thin. Some of them are made from natural hair (I can tell is it true, because I neved had any, but they are extremely soft). I picked very natural lashes and one more dramatic. I already showed you my New Years Eve makeup using ES Brand A715 falsies:


Maggie z http://www.kkcenterhk.com wysłała mi maila, czy chcę otrzymać do recenzji sztuczne rzęsy z ich sklepu. Zgodziłam się i wysłała mi kilka ich produktów. Rostałam 5 rodzajów rzęs (po 2 pary z każdego typu). Wysłałam TheOleskaaa połowę z nich (po parze z każdego typu) i była również nimi zachwycona (tutaj jest filmik). Są bardzo miękkie i delikatne, paski są cieniutkie. Niektóre z nich wykonane są z naturalnego włosia (nie wiem czy to prawda, bo nigdy takich nie miałam, ale są mega delikatne). Wybrałam 4 rodzaje bardzo naturalnych rzęs i jedne bardziej "dramatyczne". Już pokazywałam wam sylwestrowy makijaż z użyciem rzęs ES Brand A715:



I recieved / otrzymałam:

ES Brand A200



Es Brand A218:


Es Brand A222


Es Brand A715


ES Brand A39



On the eye / na oku

Es Brand A715


Es Brand A39


Kkcenterhk lashes are GREAT. You can find on their site almost every type of falsies, also extremely dramatic ones. They are cheap and with very good quality. I like them very much and maybe someday I will buy few more :-)

Rzęsy z Kkcenterhk są ŚWIETNE. Można u nich w sklepie znaleźć praktycznie każdy rodzaj rzęs, także ekstremalnie wyraziste i szalone. Są tanie i bardzo dobrej jakości. Bardzo mi podpasowały i może kiedyś sobie jakieś zamówię :-)



Thank you, SpookyNails
Check out SpookyNails Blog

沒有留言:

張貼留言