2012年9月7日 星期五

KKCenterhk again by descude



Am tot amanat aceasta postare,poate pentru ca incep sa ma repet si deja stiti cat de mult iubesc placutele cu modele KKCenterhk,nici nu stiu ce as putea sa mai adaug...ca le vreau pe toate:)???
Le multumesc celor care stau in spatele acestui site pentru colaborarea frumoasa pe care am avut-o,sincer nici nu imi doresc sa se opreasca aici,am fost multumita de tot ce am primit de la ei si faptul ca am putut sa imi aleg exact ce am avut nevoie si nu mi s-a impus,e de apreciat.


Fluturasul e de vina pentru alegerea mea,dar si celelalte modele imi plac in egala masura.


Placuta e B17 si costa 5.05$.
O puteti achizitiona de aici

Pe unghii doar cateva din ele le-am incercat,din lipsa de timp si acestea sunt cateva dintre ele:

Am fost intrebata de mai toata lumea care mi-a "admirat" modelul daca astept sa vina iarna,asa mi-am dat eu seama ca de fapt "floricica" mea este un fulgusor de nea,mda...greseala mea.


Mi s-au rupt doua unghii si am fost nevoita sa le tai,nu le-am mai avut atat de scurte de ani de zile,dar imi place noua lungime si experimentez cat mai multe culori inchise,se vad mult mai bine pe unghii scurte.Pana sa se rupa,facusem o obsesie pentru gradient nails si probabil voi face o postare separata cu cele pe care am reusit sa le si fotografiez.




Thank you, descude
Check out  descude blog
http://descude.blogspot.ro/2012/09/kkcenterhk-again.html

沒有留言:

張貼留言