2012年9月7日 星期五

Makijaż na pożegnanie lata i powrót blogerki marnotrawnej. by ofetowa

Sierpień blogowo dał mi kość - najpierw chorowałam, potem były wszelakie rozjazdy i efekcie nieco zaniedbałam bloga za co Was serdecznie przepraszam. Na szczęście sierpień się już kończy a ja wracam z pełną parą: mnóstwem kosmetyków do recenzji i pomysłami na makijaże. Jakieś swatche też po drodze będą ;)
Na dzisiaj różowo-fioletowy makijaż. Cienie z paletki Sleek Snapshots (chcecie swatche?).
Rzęsy z kkcenterhk  BAQU-502 czyli Baby Queen 502 , które niesamowicie zaskoczyły mnie jakością - są na przezroczystym pasku i są równie miękkie i lekkie co Ardell za to sporo tańsze.








Thank you, ofetowa
Check out  ofetowa blog
http://ofetowa.blogspot.hk/2012/08/makijaz-na-pozegnanie-lata-i-powrot.html

沒有留言:

張貼留言