2013年7月31日 星期三

REVIEW: KKcenterhk Holographic Nail Foil By florysworld


Sziasztok!

A mai manis posztban egy olyan dolgot próbálok ki, amihez még nem volt szerencsém, ez pedig nem más, mint a körömfólia. Eleinte egyáltalán nem tetszett a dolog, de amikor a lehetőség adott volt, hogy kipróbáljam, nem hezitáltam túl sokat.

Today's post is about a nail decoration thing I never used or tried before, and this is the nail foil. First, I did not like at all but when I had the chance to try one I haven't hesitated.

A fóliák közül egy viszonylag színeset választottam, ami így önmagában tök jól néz ki, de ha nincs 3 centis műkörmünk, akkor egy körömre felvarázsolni az összes színt, teljességgel lehetetlen. Így levágtam egy darabot, majd azt félbevágtam és nekiláttam a munkának. 

I have choosen a colorful one which is very nice like this, but if you don't have at least 3 cm false nails, it is impossible to appyl for one nails all the colours. So I just cut some pieces and then cut them half, after I started to work. 



A ragasztó olyan, mint egy körömlakk, ugyanolyan ecsettel kell felvinni, bár picit nehezebb, mivel az ecset szálai kicsit megmerevednek a ragasztótól. Emiatt csíkosan tudtam felvinni, ahogy a képen is látszik. Az első próbálkozásom csúfos kudarcot vallott, mert túl vastagon kentem fel a ragasztót (mellékelt képen). Nekiláttam hát újra. A biztonság kedvéért néztem tutorialt róla.

The glue is like a nail polish, it has the same brush, however it's a bit harder to use as a nail polish because it sticks and the brush is a little bit hard. You can see on the picture after I applied it came out striped because I used to much, so my first try became a complete disaster.



Használat: Kenjük fel vékonyan a ragasztót a körmünkre, várjuk meg, amíg színtelenné válik. (Én még többet vártam, kb. 10-15 percet.) Ezután fektessük rá a fóliadarabot a körmünkre, majd egy fülpiszkáló segítségével simogassuk rá a köröm felületére. Ha kellő időt vártunk a ragasztóval, akkor szinte azonnal a körmünkre simul a fólia. A széleke érdemes odafigyelni, hogy ne legyen cikkcakkos. Óvatosan húzzuk le a fóliát a körmünkről és voilá...készen is vagyunk. 

How to use: Apply a thin coat of the glue and let it become transparent. (I waited a little bit more, around 10-15 minutes.) After, I put on the piece of the foil then use an ear stick to smooth it around your nail. It takes only few seconds, then we can take off the foil piece. Voilá...we are ready. 


Nem vagyok tökéletesen elégedett a végeredménnyel, de gyakorlat teszi a mestert. A színe viszont iszonyatosan tetszik. 

I am not totally satisfied witht he result but it's going to be better with some practise. Althoug the colour is amazing.


A terméket a KKCenterHKtól kaptam tesztelésre, ami a véleményemet nem befolyásolta. Ha megtetszett, az alábbi linken tudjátok megvásárolni, 10% kedvezményt pedig a florysworldkóddal tudtok érvényesíteni. 

I got this product from KKCenterHK for review and it did not influenced my opinion. If you like it, you can order if you click on the link. Use florysworld code for 10% discount.





Mit gondoltok a körömfóliáról? Próbáltátok már? 

Hogy tetszik a blog új arculata?


Thank you, florysworld
Check out florysworld blog
http://florysworld.blogspot.be/2013/05/review-kkcenterhk-holographic-nail-foil.html

沒有留言:

張貼留言