2014年1月30日 星期四

Czarno - fioletowe by my-own-colors

Czarno - fioletowe

                                                                            Witam! :)

Jak wiecie, nawiązałam współpracę z firmą KKCenterhk, w ramach której mogłam wybrać dwa produkty. O pierwszym, czyli stempelku pisałam jakiś czas temu (http://my-own-colors.blogspot.com/2013/12/marmurek-i-stempelki.html), a dzisiaj przyszła pora na ten drugi, czyli na fioletowo - holograficzne ćwieki. W sklepie, wyglądają one tak:http://www.kkcenterhk.com/p9573/N.NAIL-Studs-Square-Laser-Purple-3mm-Nail-Art-Decorations/product_info.html. A tak prezentują się z całym zdobieniem na moich pazurkach:





Moja opinia:
Zakochałam się! To jest drugi produkt od firmy KKCenterhk i drugi genialny. Ćwieki mają przepiękny fioletowy kolor, który mieni się w słońcu na inne odcienie. Jest przepiękny! Jeśli chodzi o aplikację, to jest bardzo łatwa. Ćwieki świetnie przylegają, nigdzie nie odstają (czego się obawiałam) i nie odpadają. Tak mi się podobało to mani, że nosiłam je prawie przez tydzień! Gorąco polecam ten produkt każdej z Was! 

My opinion:
I fell in love! This is the second product from the company KKCenterhk and second brilliant.Studs have a gorgeous purple color that shimmers in the sun on the other shades. It is gorgeous!When it comes to application, it is very easy. Studs adhere well, nowhere to stand out (as I feared) and does not fall off. So I liked this mani that I wore them for almost a week! I highlyrecommend this product to every one of you! This is a great product!!


Thank you, my-own-colors
Check out my-own-colors blog
http://my-own-colors.blogspot.hk/2014/01/czarno-fioletowe.html

沒有留言:

張貼留言